Seura-admineille ja vastuuhenkilöille
DanceCore-webinaari 8.8.
Aika: 8.8. klo 18.00-19.00
Paikka: verkossa
Kouluttajat: Jorma Pyy ja Aija Nyberg
Hinta: Maksuton
DanceCoren käyttöönotossa on eletty vielä monessa seurassa pitkää "siirtymäaikaa". Järjestelmää on muutaman vuoden ajan kehitetty ja korjattu käyttökokemusten pohjalta jäsenistöä kuunnellen. Nyt on aika ottaa järjestelmä käyttöön kaikki Tanssiurheiluliiton jäsenseurat kattavana jäsenrekisterinä, jollaiseksi se on luotu. Kevätkokouksessa liiton sääntöihin täsmennettiin yksiselitteisesti, että jokaisen jäsenseuran tulee toimittaa koko henkilöjäsenluettelo liittoon, kaikista vuoden aikana jäsenenä olleista henkilöistä, vuosittain 31.12. mennessä DanceCoren kautta.
Toisin sanoen jokaisessa seurassa tulisi olla ainakin yksi aktiivinen seura-admin, joka vastaa jäsentietojen ylläpitämisestä DanceCoressa. Mikäli nimettyä seura-adminia ei vielä ole, toivomme jotakuta seuran vastuuhenkilöä paikalle kuulemaan millaisia toimenpiteitä ja henkilötietojen käsittelyyn kuuluvia asioita jäsenseuroilta edellytetään.
Tervetuloa webinaariin, jossa kerrataan ja päivitetään ajan tasalle mm:
• jäsentietojen ylläpito vuoden aikana (uusien jäsenten lisäys, hetujen lisäys uusille kilpailijoille, seurasta eronneiden poistaminen, jne.)
• vuodenvaihteen ajot:
1. jäsentietojen tarkistaminen ennen vuoden vaihdetta (puuttuvien lisäys massatoimintona)
2. jäsentietojen siirto edelliseltä vuodelta kuluvalle vuodelle vuoden alussa
• seuran jäsenten neuvonta DanceCoren käytössä (mitä jäsenen/kilpailijan tulee itse tehdä DC:ssä)
• kysy - me vastaamme -osio, johon voitte etukäteen lähettää kysymyksiä (ilmoittautumislomakkeen ennakkokysymysosio ei valitettavasti ensin toiminut, joten jos olet jo ilmoittautunut etkä voinut jättää kysymyksiäsi, voit lähettää kysymyksesi sähköpostitse toimisto@tanssiurheilu.fi)
• muita mahdollisia asioita
Ilmoittaudu mukaan tästä